Outward 2011
Outward 2011

OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata, koju je 2001. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu. Svake je godine interes agencija, dizajnerskih studija i tvrtki za godišnju nagradu Outward sve veći, što svjedoči o njezinoj važnosti u struci.

outdoor akzent je i ove godine pozvao agencije, dizajnerske studije i klijente da prijave svoje najuspješnije radove u vanjskom oglašavanju.

Ove godine glasat će se za 6 nagrada stručnog žirija; billboard plakate, seriju billboard-a, najbolji city light plakat, seriju city light-a, megaboard, najbolju iskoristivost outdoor medija i nagradu publike.

U novoj kategoriji najbolja iskoristivost/ best use of outdoor media ocjenjuje se strategija i ideja planiranja OOH kampanje, kreativna realizacija te učinkovitost.

Jedini uvjet koji prijavljeni rad mora zadovoljiti jest da je objavljen, odnosno plakatiran na području Hrvatske na bilo kojoj službenoj plakatnoj površini u razdoblju između kolovoza 2010. i kolovoza 2011. godine.

Svečana dodjela i proglašenje najboljih radova održat će se 27. listopada 2011. godine.

outdoor akzent, idejni inicijator i organizator nagrade proslavit će 11 godina OUTWARD-a koncertom Urbana u Tvornici kulture.